Zomercampagne Ontdek wat je hebt krijgt vervolg

‘Retourtje Horizon deze zomer?’ Met deze vraag worden Nederlanders deze maand geïnspireerd om de komende zomer een bezoek te brengen aan Groningen. De campagne, die vorig jaar gelanceerd werd, krijgt nu een vervolg door deze landelijk uit te rollen en te richten op de oriënterende vakantieganger. De campagne laat zien dat je niet ver hoeft te reizen voor bijzondere ervaringen.

Zomercampagne Ontdek wat je hebt krijgt vervolg

‘Retourtje Horizon deze zomer?’ Met deze vraag worden Nederlanders deze maand geïnspireerd om de komende zomer een bezoek te brengen aan Groningen. De campagne, die vorig jaar gelanceerd werd, krijgt nu een vervolg door deze landelijk uit te rollen en te richten op de oriënterende vakantieganger. De campagne laat zien dat je niet ver hoeft te reizen voor bijzondere ervaringen.

Foto: Marketing Groningen, Stella Dekker

Retourtje Horizon

Groningen is dé plek voor een mooie en duurzame vakantie voor rustzoekers en inzichtzoekers. Hier vind je de weidsheid om je hoofd leeg te maken en snuif je cultuur om je horizon te verbreden. Hier vind je de rust en de ruimte. Als tegenhanger van de welbekende citytrip biedt deze campagne daarom een retourtje naar de provincie. Met zinnen als ‘Retourtje Horizon deze zomer?’ worden potentiële bezoekers  benaderd in de periode waarin zij beginnen na te denken over het boeken van hun zomervakantie. Vervolgens worden ze verder geïnspireerd door aantrekkelijke inspiratiereisjes, dagtrips en uittips.

In Groningen is genoeg te ontdekken 

De campagne wordt uitgevoerd door Marketing Groningen in opdracht van de provincie Groningen. Het is onderdeel van een meerjarige opdracht, met als doel gasten te inspireren om van de gebaande paden te gaan en de mooie dingen te ontdekken die onze provincie rijk is. Of het nu gaat om het beleven van erfgoed en cultuur of wandelen, fietsen en varen, in Groningen is veel te ontdekken.

Laat je inspireren

De campagne zal in januari op verschillende manieren zichtbaar zijn: in het straatbeeld in de Randstad, op de vakantiebeurs in Antwerpen, met online blogs en op sociale media. Deze campagne zal als basis dienen om komende zomer bewoners en bezoekers van Groningen te stimuleren om de provincie te ontdekken. Kijk voor inspiratie op de website van Visit Groningen.