Te gast bij Statenlid Jesper Bergsma (CDA)

Wilt u een keer van dichtbij meemakenhoe Provinciale Staten van Groningen debatteren over zaken die spelen in de provincie? Dan kunt u zich aanmelden als Gast van de Staten voor de Statenvergadering van 22 februari. Statenlid Jesper Bergsma van het CDA is dan de gastheer.

Jesper Bergsma

Programma

Op 22 februari start het programma om 9.00 uur en heet Jesper Bergsma de bezoekers welkom in het Atrium van het provinciehuis. Hij vertelt dan hoe een Statenvergadering verloopt en waar de Staten die dag over besluiten. Zo krijgen bezoekers een indruk van het werk van een Statenlid. Vanaf 9.30 uur volgen ze de vergadering vanaf de publieke tribune met aansluitend een rondleiding door het provinciehuis. Rond 12.30 uur wordt het programma afgesloten en is er een lunch met alle Statenleden.

Aanmelden

Aanmelden voor Gast van de Staten kan via onze website of via (050) 316 44 58. Per vergadering is plaats voor 20 gasten.