Informatiebijeenkomst start nieuwe Cultuurnota 2025-2028

De provincie en de gemeente Groningen organiseren een bijeenkomst over de nieuwe Cultuurnota 2025-2028. De bijeenkomst vindt plaats op donderdag 14 december van 09:00 tot 11:30 uur in Forum Groningen. Alle culturele instellingen uit de provincie Groningen zijn van harte welkom om bij de bijeenkomst aanwezig te zijn.

Cultuurnota

De provincie en de gemeente Groningen maken samen een Cultuurnota, waarin het cultuurbeleid in onze provincie wordt omschreven. Tijdens de bijeenkomst kunnen cultuurinstellingen vragen stellen over waar hun subsidieaanvraag aan moet voldoen.

09:00  Inloop met koffie en thee
09:30 Plenaire informatiesessie met gedeputeerde Tjeerd van Dekken, wethouder Kirsten de Wrede en  projectleiders Tommy Voortman (gemeente Groningen) en Jantina van der Broek (provincie Groningen)
10:30 Een workshopronde met keuze uit vier onderdelen: Diversiteit en inclusie, Fair Practice code, Governance Code of speeddaten met Joost Vrieler of Tommy Voortman;
11:30 Einde

Aanmelden voor de bijeenkomst kan via het mailadres cultuur@groningen.nl.