Groot onderhoud N366 (tussen Stadskanaal en Musselkanaal)

De A.G. Wildervanckweg (N366) tussen Stadskanaal en Musselkanaal krijgt nieuw asfalt . Het groot onderhoud aan de provinciale weg gaat maandag 1 juli van start en duurt zeven weken. Doorgaand verkeer tussen Stadskanaal en Musselkanaal wordt omgeleid via de Van Boekerenweg (N378) en de Drentse Mondenweg (N379).

Groot onderhoud N366 (tussen Stadskanaal en Musselkanaal)

In de eerste twee weken is de A.G. Wildervanckweg tussen Stadskanaal en Musselkanaal helemaal afgesloten. De werkzaamheden aan het noordelijke deel, vanaf de aansluiting met de Van Boekerenweg (N378) tot de aansluiting met de Nautilusweg (N374) in Stadskanaal, duren tot maandagochtend 15 juli.

Werk gaat in de zomervakantie door

Het zuidelijke deel van de N366 is zeven weken afgesloten. Vanaf 1 juli is de N366 dicht vanaf de aansluiting met de Nautilusweg (N374) in Stadskanaal tot aan de aansluiting met de Musselweg (N975) ter hoogte van Mussel. De werkzaamheden duren tot maandagochtend 19 augustus. In de zomervakantie gaan de werkzaamheden door.

Weekendstremming vanaf 28 juni

In het weekend voorafgaand aan het groot onderhoud zijn delen van de N366 gestremd voor diverse onderhoudswerkzaamheden, zoals bermonderhoud. De omleidingsroutes worden met borden aangegeven.

• Vanaf vrijdag 28 juni om 19.00 uur tot zaterdag 29 juni 24.00 uur is het deel tussen de aansluiting met de N374 in Stadskanaal en de aansluiting met de N391 ter hoogte van Roswinkel dicht.
  • Vanaf zondag 30 juni om 00.00 uur tot maandag 1 juli 06.00 uur is het deel tussen de aansluiting met de N367 bij Nieuwe Pekela en de aansluiting met de N374 bij Stadskanaal dicht.