Nij Begun

Na de parlementaire enquĂȘte over de gaswinning kondigde het kabinet met 'Nij Begun' een aanpak voor meerdere jaren aan voor Groningen en Noord-Drenthe.

Meer informatie?

Meer informatie vindt u op de website Nij Begun

Ga naar NijBegun.nl

Bijeenkomsten op 25 mei en 15 juni

De provincie Groningen, de waterschappen en de gemeenten van Groningen en Noord-Drenthe nodigen je van harte uit op een van de twee bijeenkomsten op 25 mei in het Gemeentehuis in Stadskanaal (Raadhuisplein 1) of op 15 juni in het Dorpshuis in Wirdum (Fromaweg 2). We geven je meer informatie en gaan graag met je in gesprek over de 'Nij Begun' plannen voor de toekomst van Groningen en Noord-Drenthe, naar aanleiding van de gevolgen van de gaswinning.

Praktische informatie

Je kunt op elk moment tussen 10.30 en 13.30 uur binnenlopen. Koffie, thee en koek staan voor je klaar.